oliverochgänget

12-12-12

Kategori: Allmänt

Historiskt datum igår som gör att många blir lite crazy. Ja sådär crazy att dom går och gifter sig och sånt...=P nu tror ni att jag kommer säga att jag gjorde det va;P haha men nix! jag vill allt ha ett "eget" datum som inte halva jordens befolkning valt. Men lite coolt är det för ett sådant datum kommer man ju inte uppleva igen. 01-01-01 till 12-12-12 har vi haft nu men nått 13-13-13 blir det ju aldrig.
 
I helgen som var kom min mor och far ner till götet. Tanken var att de skulle komma redan på fredagen men pga snöovädret så kunde de inte komma förrän på lördagen. Så på lördagkväll så möttes hela familjen upp på Liseberg=) mysigt men sjuuuuukt kallt! det var riktigt mycket folk också och det fick vi bekräftat idag när vi fick veta att det varit ca 41 000 besökare där på lördagen!!! helt sjukt!
Mamma hade med sig alla mina 3 beställningar från mormor:P en SUPERFIN pippitröja till Oliver, dyna till hallen och överkast=) hon är helt otrolig min kära mormor!
 
Igår då så var jag ledig. Bokade in en tvätt tid och hade tänkt städa heela lägenheten, MEN jag hann bara med sovrummet! jag dammade överallt och gjorde t o m rent persiennerna!!  ja så rent är det iaf men resten av lägenheten får vi väl ta i helgen då..
 
 
Puss&kram anna
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: