oliverochgänget

Ny vecka!

Kategori:

Appen har strulat så mina inlägg har inte kommit upp...

Ny vecka och jag försökte börja den bra med en lite mysig frukost efter 30 min snoozande!
Imorn har jag salstenta igen... Förra gick ju så sjukt bra men denna är jag glad om jag bara når Godkänt gränsen.
Men bra saker händer i veckan med:) på torsdag är det after school med goingarna äntligen! Dock blir det vatten för mig. Sen på fredag är det dax för julbord och på lördag ska vi va barnvakt åt mina älsklingar i Floda!

Såklart är det också ett gympass varje dag också och tro det eller ej men jag har bokat in ett pass på fredag morgon innan skolan!!! Bara för att jag inte kommer hinna träna efter skolan:P vet inte vad som har hänt..

Idag är det bara 10 dagar kvar på FF! Igår mätte jag och vägde mig igen men jag avslöjar inte några resultat förrän det e slut:)

Puss&kram Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: