oliverochgänget

December

Kategori: Cystiskt Fibros

Tjo!

Äntligen är december här och snön! Härlig känsla! Dock slutar ju Göteborgs kollektivtrafik fungera då men "peppar peppar, ta i trä" sitter jag på bussen just nu och den är inte sen!
Jag får nämligen inte bli sen! Vart jag är på väg kanske jag berättar en annan dag, får se:)

Igår bakade vi pepparkakor hemma. Första gången jag gjort degen själv och den blev kanon:) så nu luktar det pepparkakor i hela lägenheten:)

Imorgon är sista dagen med FF (Fitnessfighten Emelie;P). Måste erkänna att sista veckan gått sådär. Träningen har jag hållit fast vid, men maten har vi slarvat med. Inte att vi ätit onyttigt utan att vi slarvat med antal måltider. Ska hur som helst bli intressant att mäta sig imorn igen!
På kvällen imorn ska vi fira med att käka tacobuffe på Tildas! Vi bestämde det förra veckan, bättre än att fira med en pizza;) för nu ska vi ju fortsätta med träning och tänka oss för mer med maten men såklart kunna unna oss saker.

Ha en bra dag!
Puss&kram Anna

Kommentarer

  • Anja säger:

    Åh tacobuffe :-P

    Svar: ja jag längtar!!!!:D
    Anna

    2012-12-04 | 09:29:16

Kommentera inlägget här: