oliverochgänget

Julhelgen

Kategori:

Äntligen har jag lyckats fixa så jag kan blogga från Ipaden:P ...ja jag gav en till Martin i julklapp och ja jag använder den nog mest men men;)

Varit väldigt dålig på att uppdatera på senaste tiden men det har ju varit jul. Oliver och jag spenderade den i Mariestad, där har det varit en riktig jul med mycket snö:)) dagarna där gick rätt fort, dagarna innan jul blev det lite fler julklappsköp och fix med mor. Träffade även Julia, Per och deras underbara lilla Tor. Så go liten unge<3:) det får bli en tripp till Umeå mycket snart:)
På julafton kom tomten och alla barn skrek inkl. Oliver hahahaha;) Hugo blev skiträdd! Oliver blev jättearg på tomten och Alice börja gråta för oliver skällde;D men efter en stund lugnade alla ner sig och satt tysta och stilla som ljus:P
I mina julklappar gömde det sig en eltandborste, bokstöd, tofflor, hörlurar från Laila bagges Rock by Sweden, pengar och örhängen:)

Juldagen blev en liten slappisdag. Hann med en liten promenad med Amanda och snacka lite skit:)<3

På annandagen gick tåget till Göteborg kl. 8.30. Och jag hade ingen som helst lust att kliva på det... Men det blev en bra dag då vi firade jul med Martins familj. Fick pengar, strumpor och en skidresa:))


Nu är snart detta året slut och det blir 2013 istället. Hoppas på ett bra år då 13 är mitt turnummer;)

Bilder kommer. Puss&kram Anna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: