oliverochgänget

Veckan som gått

Kategori:

Hej på er!

Snart helg igen!:) men då mitt inlägg i början av veckan försvann får det bli en snabbis om förra helgen!

Det va verkligen en kanonhelg med underbara vänner! På fredagen kom Jannike och Rikard äntligen på middag, inte träffats sen de flytta till Borås.. Supermysig kväll med mat och massa prat:) <3
På lördag kom mina tjejer Alexandra och Emma ner till Götetborg över dagen. Vi tog nämligen en tur till bröllopsmässan för att drömma oss bort lite:) sen blev det en lunch och lite shopping i stan. <3

Sen på kvällen drog vi till Fredrik och Carro för att gratulera Fredrik på sin födelsedag! Mysig och lugn kväll med spel:) <3

Och i söndags fick vi besök av Hugo, Alice, Jenny och Ando!:) <3

Denna veckan har det varit massa i skolan men examinationen gick bra idag och det är det viktigaste!
Hunnit med 3 pass på gymmet med bror! Känns så bra och när jag kom hem i tisdags låg det en överraskning på sängen som jag fått av min älskling!:)) <3

I helgen händer en hel del! Men det tar jag imorn:))

Kram kram!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: