oliverochgänget

Tenta klar=shopping

Kategori:

Tentan är gjord och nu är det bara att släppa det tills resultaten kommer för nu kan jag inte göra mer. Gjorde så gott jag kunde men denna gången blir det inte alla rätt, är osäker om jag ens blir godkänd, beror på hur petiga dom är. men som sagt det är bara att släppa för tillfället.

Efteråt tog jag och Lina en sväng på stan för lite shopping. Det va vi nämligen värda:) jag var ute efter en klänning till julbordet på fredag och som man även kan ha på jul och nyår. Jag fick köpt två! Helt olika så nu är det bara att bestämma när jag ska ha vilken:P

Nu ska jag hem och käka, slarvat med maten idag och träningen i två dagar så jag måste skärpa mig nu men blir så när tentan kommer i vägen. Ska åka iväg på ett Zumbapass sen iaf!

Puss&kram Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: