oliverochgänget

Ledig=plugg...

Kategori:

Hej på er!
Idag har jag varit ledig, eller ledig kan jag inte säga. I denna kursen kommer alla lediga dagar gå åt till att läsa! Även helger e jag rädd.. Det e så sjukt mycket och lärarna har inte direkt gjort det bättre. Lektionerna hittills har känts värdelösa. Men igår träffa jag en tjej som läst kuren i höstas och köpte böcker av henne. Jag frågade henne vad hon tyckte och om kursen va bra eller så hemsk som den känns nu men hon sa att den va riktigt bra men intensiv....så det är väl värt det i slutändan.

Annars peppar jag mig själv inför nästa vecka då träningen drar igång igen och som jag nu har tänkt ska hålla i sig:P har ett litet miniprojekt på G som ska hålla mig motiverad, snart får ni se:P
Har hittat en grym träningsblogg också, med massa tips på övningar, träning överlag, kost m.m verkligen kanon! Så igår satt jag hela kvällen och kika igenom gamla inlägg:)

Imorgon blir det att läsa, fick nämligen inte så mycket gjort idag som jag tänkt...men det va väl ingen överraskning... Suck jag är hopplös!

Puss&kram Anna

Kommentarer

  • Faster Monica <3 säger:

    Räcker det inte med hundpromenaderna? :-)))

    Man får ju ågren ;-)

    Svar: Du jag ska tala om att bilder ljuger;) min stackars hund har fått så dåliga promenader under vinterhalvåret, blir för det mesta korta promenader:/ är så trött på kärra, inga roliga promenadvägar... Ge mig en skog;)
    Anna

    2013-01-24 | 21:22:38
    Bloggadress: http://www.adiolas.se

Kommentera inlägget här: