oliverochgänget

Pigg

Kategori:

Äntligen en solig skön dag!:)

Jag vet inte vad som har hänt men jag som brukar sova till klockan 10 när jag är ledig har nu vaknat 7.45 i två dagar och varit så pigg så jag gått upp istället för att försöka somna om!! Jag har inte lagt mig tidigare än vanligt heller. Kan det vara pga av FF??? Bra är det iaf för jag hinner mer på dagarna:)

Imorse gjorde jag mig min vanliga FF frukost och tittade på Nyhetsmorgon, mys:) började sen fixa all disk, tog oliver på hans morgonpromenix och sen fick jag planterat mina blommor:)
Nu har jag precis ätit mitt mellanmål och tyvärr måste jag väl slå upp skolböckerna snart...

Igår blev det en sväng till veterinären, inget allvarligt bara en koll på hans tassar, fick en salva och lite råd så det ska nog blir bra.
Senare på kvällen åkte vi iväg till Elin och Joel för att kolla Sverige-England. Ja jösses vilket mål!!!!
Trevlig kväll sådär mitt i veckan:)

Ha en bra solig dag!
Puss&kram Anna

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1926726/images/2012/pic_50a4c12a9606ee20ab5943f9.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: