oliverochgänget

Ledig???

Kategori:

Idag har jag varit ledig men det kan jag inte påstå att jag känt. Istället har jag känt mig stressad hela dagen men nu är jag på väg in till stan för att äntligen träffa mina goingar (gamla basgrupp 6:P). Första gången på hela hösten vi lyckats få bokat en dag då alla kan!

Hur som helst imorse ställde jag klockan på 9 för jag kände att jag behövde sova ut. Upp käka frukost och ut med oliver. Sen vid 11.30 va det dags för ett pass på gymmet!
Tog sedan en snabbis till ÖB och rusta som låg bredvid för att göra mer julinköp:P idag blev det bland annat en röd pläd och en balkonggirlang som jag velat ha i typ 4 år så äntligen fick jag köpt en.
Sen va det att skynda sig hem och käka, ut med oliver, göra sig i ordning och nu sitter jag här. Inte hunnit ens hälften vad jag skulle gjort men men...

Ha en mysig kväll!
Puss&kram Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: