oliverochgänget

Ny PT!

Kategori:

Då va det dags för ytterligare en dag i skolan. Igår va det dags för kursens första examination...alltså efter en vecka! Och nästa är redan nästa torsdag..pust!

Söndagen som var blev iaf supermysig. Carro och jag åkte till Frölundatorg och för första gången missade jag nog inte nån affär, vi la nämligen upp en bra strategi för detta;) efter halva tog vi en fikapaus! En stor sådan!:P jag hittade till slut ett par träningsbyxor, på rea dessutom:)) och Carro hitta det mesta hon med.

Måndagen bestod av plugg. Gick segt men blev till slut klar. Då började jag med mitt lilla projekt och den blev klar, min tränings visionboard!:P så nu kan inte motivationen rymma från mig!
Var faktiskt på mitt första gympass igår! Jag har bestämt mig för att köra mer på gymmet nu och mindre pass. Så jag har skaffat mig en PT! Vid namn bror Markus:)) efter att nästan ha fått en hjärtattack på crosstrainern (efter 10min) så gick resten riktigt bra:)
Så imorgon kör vi igen!

Ikväll blir det tacobuffe få Tildas med Martin och bror sen ska de kika fotboll hos Markus så då får väl jag sitta i köket och plugga eller nått:) men först idag är det kurs med Oliver! Känner att denna gången kommer gå bättre och oliver älskar sin nya belöning.. Skinkost på tub;) skitbra för då kan han inte bara sprida fram och ta belöningen utan han måste stanna och slicka i sig den:)

Ha en bra dag!
Kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: