oliverochgänget

LUCIA

Kategori: Allmänt

Idag har nog varit den bästa dagen den här månaden:)
 
Jag bestämde tidigare i veckan att Martin skulle va ledig...;) och så blev det=P
Eftersom vi inte kommer fira julafton ihop och då jag åker till M-stad på torsdag eller fredag nästa vecka tänkte jag att vi kunde ha en dag ihop när jag ändå var ledig.
 
Vi började dagen med att kika på Luciafirandet på tv och Oliver fick va tomtenisse, den hunden finner sig i nästan allt=P
Sedan hade vi planerat att ta med Oliver och åka till landet för att leka i snön och ha det gött. Vi fick med oss Syrran och barnen också vilket var kul! Köpte med oss korv, bröd och engångsgrill och jag fixade varm choklad. Blev massa spring för oliver, lite pulkaåkning för barnen - Oliver fick blir slädhund där ett tag=D och hugo testade sina längdskidor=) blev en supermysig och skön dag!
När vi kom hem lämnade vi oliver med ett gott tuggben och stack iväg till Liseberg igen jag och Martin. Åkte in redan vid kl 15 och gick därifrån vid 18. Skönt med lite folk och komma hem i tid=) köpte lite goa grejer och hade det mysigt.
 
Nu har jag försökt slå in Olivers födelsedagspresenter då mitt lilla hjärta fyller år imorn^^. Men då vi fortfarande itne har några dörrar i lägenheten då dom är på lackning så är det svårt att inte ha honom närvarande.. ;)
 
God natt alla!
Puss&kram anna
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anna-Maria säger:

    Bilden när Oliver hoppar efter snö är helt fantastisk!! Fina vovven! :)

    Svar: Visst är den cool!:) den ska vi förstora upp och sätta i en fin ram:) det roliga är att det är en riktig turbild jag lyckades få.
    Anna

    2013-01-23 | 11:13:15
    Bloggadress: http://annamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här: