oliverochgänget

Duktig!

Kategori:

Idag ringde klockan 05.45. Kom upp ca 20 min senare:p åt frukost, tog på mig träningskläder och stack till gymmet! Idag stod Bodypump på schemat 7.30-8.30 och skolan börja 9.00. Känner mig grymt duktig måste jag säga^^.

Skolan sen va väl inte så rolig men kom iväg tidigare så jag hann springa en vända på stan, dock hitta har bara en sak och det va strumpbyxor...

Ja ikväll är det dags för julbord med Martins jobb. Kommer bli att vi fuskar lite men så får det bli. Ska iaf bara dricka sodavatten så fuskandet blir på maten:)

Imorgon ska vi barnvakt åt småttingarna i Floda<3 blir mys.
Alice ringde igår och precis innan fick jag reda på att hon hade klättrat upp på det lilla bordet i lekrummet, öppnat fönstret (som bara går att öppna nån centimeter så va lugna!;P) och ropat NANNA som då betyder Anna, haha då blev jag lite varm i hjärtat^^.
Dock kommer hon nog inte skrika av glädje imorgon när mamma och pappa lämnar henne och bara vi är kvar men men:)

Puss&kram Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: