oliverochgänget

Blogga va det ja(?):P

Kategori: Allmänt

OJOJ! vart ska jag börja???

hmm..till att börja med har jag haft en toppensemester! 5 veckor va verkligen skönt att ha. Kändes inte alls så jobbigt att komma tillbaka till jobbet. Det kan iofs bero på att jag fått en ny tjänst (på samma ställe asså) dock mindre procent, bara 50 nu men den är bara med dom underbara barnen...så inget mer städ:D!!! Goa arbetstider också, bl a ledig varje måndag:P

Med lillskiten (Oliver) är allt bra, idag är sista gången på valpkurs/forts. :) det börjar bli hund av han nu:P eller rättare sagt han lyder om man har köttbullar eller blodpudding men det e väl inte så illa;)??



Denna dagen har varit sjukt bra fram tills typ en timme sen.

Det braiga är att bootsen jag velat ha ett tag faktiskt kommer att bli mina:P fick reda på när jag skulle köpa dom att de är slut i hela gbg sen va det en tjej i en av affärerna som sa att jag nog ska räkna med att dom är slut i typ hela SWE i stl 38-39...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!!! men så kom jag på min kusin uppe i sthlm, så jag ringde alla bianco affären i sthlm och till slut va det EN affär som hade 3 par kvar! så nu har min kusse hämtat dom åt mig:D:D

det dåliga idag är att jag e så sjukt missnöjd med min körskola, trivs inte superdupermegabra med han jag kör med sen tycker jag att 2 ½ lektion med bara att lära sig att parkera e lite slöseri. blev sjukt arg när dom inte kunde ha lite överseende med att jag inte kan komma på min lektion imorn heller, ringde 1½ timme för sent. snälla! 
kanske e fjantig men nu ska jag nog kolla på en annan iaf.


Ska försöka bli bättre på detta nu;)
puss på er!


kram anna


                                                                                                     




Plutten tycker om glass:D






<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: