oliverochgänget

Shopping, Barbiedockor och ett krossat hjärta

Kategori: Allmänt

Igår träffa jag då mina girls i Skövde!:)
Toppeneftermiddag hade vi. Blev lite shopping och fika, shoppa skulle jag ju inte göra då men hallå vad trodde jag egentligen???:P blev två tröjor och en väska, sjukt nöjd;P

Mor min kom och hämta mig så tog vi en sväng till Media Markt där dom fira jul, inte varje år jag ser en julgran och lyssnar på julmusik i Augusti:P

Idag börja jag och mamma dagen med att "rensa" mina 4 stora lådor med Barbie saker:D haha "rensa" är väl att ta i men vi sortera och flytta över i riktiga flyttkartonger:P jösses vad saker jag hade:D
Ska ta en sväng till farmor sen och titta hur hon har fått det i sin nya lägenhet och ikväll blir det nog mest mys i soffan, gott!

Jo just det en sak till.....NU HAR DET HÄNT!!!!!!!!!!!!!!!! JAG HAR ADRESSÄNDRAT!!!!!! japp, det högg verkligen till i hjärtat men nu e det gjort (mest för att mamma och pappa inte ska se min dyra mobilräkning hahaha) och okej det behövdes, har bott i götet i 2 år nu;P Nu får jag bara se om det funkar om jag har gjort rätt:P


Ha en bra dag!
Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: