oliverochgänget

Två dar i rad;)

Kategori: Allmänt

Halloj gott folk!:)

Ja då va det snart helg igen, wiieee:) på fredag tar jag tåget från götet redan 12.42 till skövde för att träffa mina underbara girls!!<3

Sen blir det hem till mor och far för att spendera helgen, kommer även bli några svängar till mormor och farmor sen får ja la se om nått mer dyker upp:) åker ensam denna gången iaf så Oliver får stanna hemma hos husse. Tog nog ett par veckor för mamma att få bort allt hundhår från förra gången:P nån jäkla fällperiod han e i (hoppas jag!!!) den får va slut snart:/


Imorse fick jag gå på den där jäkla körlektionen fast jag inte ville men det handla ändå om 550 spänn. Men jag vet inte riktigt vad jag fick ut av dom iaf, gjorde bara sånt vi gjort förr som alla andra gånger så jag ska testa en annan skola jag hittat nu.

Jag har blivit bra på att köra iaf:), "vem har sagt det då"? fråga syrran förrut.... Jag såklart:D

Efter körningen va det jobb och kl 16 kom syrran och Hugo och hämta mig så blev det en tur till Allum, inget shoppat denna gången:P väntar tills fredag;)

Långdag på jobbet imorn men men komptimmarna strömmar in;)

Nattinatti!


Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: