oliverochgänget

LONDON - onsdag

Kategori: Allmänt

Hej igen! Nu är vi hemma i Sverige igen. Har haft en toppen weekend i London med Martin och goingarna Emelie och Johan:) Kommer inte orka skriva allt på en gång så jag delar upp det lite:)


Flyget för mig och Martin gick på Onsdag morgon kl 07.00. Inför denna resan har jag konstigt nog varit helt sjukt nervös, (kan berott på bytet i Paris) så natten innan vi åkte va ingen höjdare för mig men till slut satt vi på flyget mot Paris och Charles de gaulle iaf. Resan gick bra men kunde gått BÄTTRE!
När vi landar i Paris märker vi att vi e försenade (hade bara 45 min på oss att byta från början så nu blev det kris!) och eftersom flygplatsen e så stor måste man åka buss mellan terminalerna och såklart skulle vi byta terminal:/
När vi kom fram till gaten sa dom att den va stängd....SHIIIT! men de va väldigt snälla och ringde och kolla om vi fick gå på och som tur va fick vi det så i sista sekund hann vi med.
Väl framme på Heathrow airport kom såklart inte våran väska, så där fick jag "briljera" med min engelska. Dom sa att väskan skulle komma till vårt hotell på eftermiddagen så vi åkte in till London, käka lite och gick sedan till hotellet som låg 200 m från Paddington station:) Där somna vi i ett par timmar efter en rätt jobbig resa. Hade en mysig liten julmarknad utanför fönstret med så vi fick höra på mysig julmusik:)
Senare på kvällen hade fortfarande ingen väska kommit så vi tog vi en promenad och käka på en pub nära hotellet sen somna vi tidigt och hoppades på att väskan skulle va på hotellet när vi vakna.

Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: