oliverochgänget

Måndag och uppdatering:)

Kategori: Allmänt

Tillbax!:P

Har inte haft tid att uppdatera här men tänkte försöka få till några rader nu.
Förra veckan var toppen, härligt väder och grill. I torsdags åkte Martin till Västerås så jag och Oliver hade en dag/natt ensamma:) myyys, kom på att sist jag sov ensam va den kvällen jag hitta Oliver på nätet och så nu när Martin åkte bort nästa gång hade jag min lilla sötnos att mysa med<3 härligt att inte vara ensam:) (den natten fick Oliver sova i sängen<3)

Fredagen bestod av grill igen:) fasen att jag inte räknat alla grillningar, hade varit kul och se hur många man kommer gjort under sommaren:P

Sen kom lördag:) Jag och Oliver åkte och träffa syrran och brorsan, blev en sväng till slättadamm för att käka Klings Glass:)

Och (jag vet att man inte ska börja en ny meningen med "och" men va tusan) på kvällen var det dags för GREEN DAY! måste erkänna att jag inte varit nått direkt fan, gillar deras mest kända låtar och så men kan dom inte direkt:P Martin och jag köpte biljetterna mest för en kul grej och hänga på gänget:)
Hur som helst, snacka om att bli överraskad!!!! Dom va såååå sjuuuuuuuukt braaaaaaaa!!!!! ja asså jag kan inte förklara hur bra det va (därför alla dessa bokstäver:P)! Vilken konsert, musiken va grym, dom va sjukt bra live, vilken show! tog säkert upp 5-6 pers! riktigt kul att se:)
A asså jag har inte varit på många konserter men denna slog lätt alla och Madonna minns jag knappt efter detta:P kommer va svårt att hitta nån bättre konsert asså:P
Rktigt riktigt bra!!:P


På söndagen blev det en tripp till backaplan, kolla bl a ny bädd till Oliver...GRÖN;) sen blev det resten av dagen hos svärföräldrarna (som hade varit "barn"vakt under natten) supergod grill och titt i fotoalbum:)

Idag har varit en bra start på veckan också, istället för möte på jobbet blev det middag på halta lotta:) mums så gott det va:D


Nu vill min lille gosenos gå ut, lägger upp bilder en annan dag:)

Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: