oliverochgänget

Sjukt bra helg!

Kategori: Allmänt

Go morron!

Ska strax åka till jobbet men tänkte skriva några rader först.

Helgen har varit toppen!
I lördags kom mina flickor ner över dagen:) jag fixa en liten lunch och vid halv 4 satt vi alla i soffan för att titta på bröllopet! som jag tyckte va sååååå fint och Victoria va sååå fin, och kortärmad klänning hade hon också:D:D:D:D!! lipa ett antar gånger:P ....På kvällen blev det grillning med grannarna, hade dukat upp i garaget, haha det va mysigt faktiskt:D

På söndag morgon åkte vi ut till Tjörn där mamma och pappa va, även bror och syrran o co. Så vi spendera hela dagen där, ingen sol men det blev krabbfiske och en tur upp till berget vilket e ett MÅSTE! Eftersom vi typ va dom enda där så fick Oliver springa löst, åh vad han älskar det:D

I veckan har det blivit lite planering till midsommar, lite inhandling och fix med EDA (husvagnen:P) på torsdag drar vi till Grebbestad ett gött gäng:D ska bli såå härligt och det verkar ju som solen kan titta fram på midsommarafton:D

nu ska jag göra mig i ordning och dra och jobba i 4 timmar, känns ok;)
Puss&kram anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här: