oliverochgänget

Uppdatering igen:P

Kategori: Allmänt

Jisses vad jag ligger efter med bloggandet asså...men va tusan det e sommar:P

Vad gjorde jag förra veckan då?? jobba goa tider och fick sluta tidigt på torsdagen, blev en sväng in till stan och fixa presenter till min mor:)
På fredagen jobba jag superkortdag:D 7.30-11 gött:D men det va jag värd för jag skulle faktiskt egentligen varit ledig! blev x2000 till Skövde där mor och far hämta mig, sedan hem, ner till stan för kika en snabbis på studenterna m.m. Efter det hem igen för lite fika och firande för mamma som fyllde år<3

Blev en lugn och go kväll:)


På lördageftermiddag/kväll GICK (fatta vad gött att slippa åka buss eller spårvagn och det tar 3min!!) jag till Amanda. Blev filmmys med en godispåse:) lite käk och efterrätt med hennes mamma och pappa:) sen avsluta vi kvällen med ett sex and the city avsnitt:D

På söndagen hade jag och Amanda bokat in en sväng till Tidans loppis:D jag ville titta efter en gammal byrå jag vill ha till hallen men det va tur att jag inte hitta nån för den hade vi nog inte lyckats få in i bilen iaf:P hitta däremot ett soffbord jag ångrar att jag inte köpte:( får se om det går att lösa på nått sätt, kom hem med en söt glasskål iaf haha. Den kommer passa så bra i min hall när jag hittat min fina byrå;) Men nu står den jättefint i sovrummet som jag lyckats piffa till lite:P


Denna veckan har gått superfort, sluta tidigt i måndags, långdag på tisdag ledig onsdag och idag blev det 2 timmars jobb:P

Igår hade jag bokat klipptid och färgning, va så taggad men blev såå missnöjd:( men underbara Yvonne fixa en ny tid redan idag så vi la i mörka slingor i det ljusa så nu e det superfint och precis så jag hade tänkt från början:) vill bara att solen ska bleka dom ljusa slingorna lite:D

hahaha vi sitter och skrattar åt Oliver just nu:D Martin sitter och äter och stackars Oliver sitter bredvid och försöker se söt ut och nu har han kommit på att "om jag nickar kanske jag får" så nu sitter han här och nickar hahaha han e såååå go<3

För övrigt går körningen toppen:D kört 4 lektioner nu, borde räcka snart;) jag är grym på att backa in på parkeringsplatser nu iaf;) men det har jag ju alltid sagt, JAG E GRYM PÅ ATT BACKA:D

Natti natti allihop!
Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: