oliverochgänget

MIDSOMMAR!

Kategori: Allmänt

Halloj!!

Åh vilken underbar helg jag haft!!!
I torsdagskväll åkte vi mot Grebbestad och Edsviks camping:) martin, brorsan, håkan, thörngren och Oliver va redan där när jag, Mange och Anna kom. Strax efter oss kom även Erik, Niklas, Björn och Eriks kusin o c.o.
Efter att ha RUSAT ur bilen och sprungit på toaletten:P blev det lite käk och kvällen blev rätt lugn.
Underbara Mange hade ju tagit med sin gitarr och gjort sånghäfte åt alla:D blev go allsång med bl a gyllenetiderlåtar och björn rosenström, vi hördes väl ganska väl så titt som tätt kom fler folk in i tältet och hängde på:P träffa då våra norrmänn vi umgick med rätt mycket:P

På fredagen tog vi det rätt lugnt, spela volleyboll, kubb och lite fotboll m.m. Sen vid kl 16 va det dags för att dansa runt midsommarstången:) elle ah det vanliga gänget dansa:P martin, håkan, mange, brorsan och norrmännen:P jag fick va hundvakt och fotograf:D
Vid 20.30 tyckte vi det va dax för midsommarmat (som andra normala människor brukar käka på dan). Mår fortfarande illa när jag tänker på den vidriga snappsen:S men stackars erik fick dricka upp heela "bäska droppar";P

På kvällen stack några in till grebbestad men jag och martin va tvungna att stanna med plutten. Martin däcka rätt snart efter att alla åkt men som tur va kom brorsan, erik, niklas och björn tillbax så natten blev riktigt trevlig med många roliga samtalsämnen haha:P
För brorsan, håkan och erik sluta visst inte kvällen förrän typ 6 på morgonen då håkan kom tillbax med ena "ringen" från midsommarstången runt halsen haha, den hade dom visst lyckats välta:P

På lördag va alla sjukt sega men det blev man ju inte förvånad över:P så senare på dan tog vi alla taxi in till grebbestad och käka pizza (som va sådär:/ men gick såklart ner) och kika runt lite. Kvällen sluta rätt lugnt...eller inte egentligen:P satt i Eriks förtält och tände lite stearinljus i en stekpanna så det blev lite myspys men efter att alla börjat experimentera och lägga på papptallrikar och ett helt paket tändstickor kan jag säga att det va tur att vi hade en gryta nära till hands:P jaja vi ungdomar ska väl hitta på lite hyss eller e det inte så???:P

Söndag bestod bara av att packa.
Va sjukt seg även på måndagen men kanske inte så konstigt när jag och martin plus Oliver sovit i bak på volvon i TRE nätter! det gör jag aldrig om:P en natt funkar men INTE tre:P


Tyvärr kommer bilder senare för vår älskade lilla vovve har ju tuggat sönder sladden!!

Puss&kram anna




Kommentarer


Kommentera inlägget här: