oliverochgänget

4 Dagars ledigt!

Kategori: Allmänt

Halloj!

Några av er vet att Oliver va dåligt här ett tag men nu verkar det gå åt rätt håll, har inte kräkts på 3 dagar:)

Idag jobbade jag 12-17 och Martin va ledig så vi hade sovmorgon men tro det eller ej, halv 8 va vi uppe! HELT SJUKT jag vet! kände att jag kunde gå upp för jag får ju sova imorn;) Nu e det ledigt i FYRA dagar! UNDERBART!

Imorgon blir det kul för då kommer mamma och pappa ner, pappa ska ska bli travkusk för en liten stund haha. Det va hans födelsedagspresent från oss i familjen i år:) ska bi såå kul att se, har även fixat en videokamera så jag kan filma allt ordentligt, ett minne vi inte får glömma:D
Resten av helgen blir väl att spendera lite med familjen, ska in till stan på fredag och kolla glasögon hade jag tänkt.

Igår va det ju valpkurs igen, så roligt och igår va Martin med också. Men asså herregud, Oliver va minst lugn igen:P och inte alls intresserad av matte och husse, allt annat va sååå mycket roligare:P så det får bli att träna mycket hemma:P (just nu ligger han i soffan och tuggar på sin gris:) han älskar den verkligen alex så tack igen säger han:D)

Just det! Oliver fick sitt fina halsband på posten igår:D sååå fint...och grönt;) (undrar vem som kan ha valt designen???:P) egentligen lite lite litet runt huvudet men det fixa jag, dessutom kommer jag nog beställa ett till start:P dom e så fina och roliga!


Tänkte försöka ladda upp lite bilder från dom senaste dagarna, får se hur långt jag kommer:)

Ha en fin kväll!
Puss&kram anna









SMUTSIG Oliver väljer leksak:) ska även lära honom städa sina leksaker hade jag tänkt:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: