oliverochgänget

En dag extra:)

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Så härligt med långhelg! Hade först tänkt ta ett tidigare tåg hem idag men varför ska jag stressa på min lediga dag?? så nu har jag beställt tågbiljett till kl 18:)

Mamma och jag var i skövde idag igen för att jag skulle kolla synen och fixa nya glasögon. Synen kolla jag men några glasögon blev det inte:P ska kolla mer i götet för dom sa att de nog har större utbud där. Hittade nämligen ett par solglasögon jag ska få styrka i men dom va slut där.
Vi blev ju klara rätt tidigt så vi passa på att kika i några affärer och såklart lyckas jag hitta ett och annat:P även lite saker hemma i Mariestad sen med haha. ojoj var det löning snart eller??:P

Har käkat god husmanskost hos mormor också, gör ju inte ofta sån mat hemma så man får passa på:P

Borde nog gå och packa klart nu så vi hörs!

Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: