oliverochgänget

Härlig dag!

Kategori: Allmänt

Tjo frääs!

Blev som jag hoppades idag, börja 8.00 och gick hem kl 14:) så härligt när man inte alls är van vid att komma hem lite tidigare!
Kom hem vid 15 och varvade ner lite, ringde blå stjärnan för att få svar på lite frågor...hade jag hoppats på men hon i telefonen va inte alls trevlig och nu väntar vi på samtal från veterinären som hade hand om Oliver, bättre så. Måste bara skriva en kom ihåg lapp till Martin nu så han vet vad han ska fråga;)

Ringde även Olivers uppfödare...äntligen, skulle gjort det för längesen. Jättetrevlig kvinna men tyvärr hade hon inga bilder på han när han va valp:( Fick även reda på att han inte alls har tibetansk spets i sig...eller hon nämde inte det iaf, utan japanese chin, dom två raserna är väl ganska lika (tror jag) men ändå.
Ska iallafall hålla kontakten med henne nu och skicka lite bilder på han nu:)

Vid halv 7 stack Martin på innebandy och jag hade ingen energi till nått men gick ner för att kolla tvättid och sån tur hade jag att jag fick en annans tid...mycket snällt. Så upp hämta tvätt och ner igen sen upp igen och börja baka hallonmuffins! japp där kom energin plötsligt!
Fixa tvätt igen och sen ut och träna Oliver lite, kurs imorn igen ju;) sen en kort promenad och då kom husse:)


Nu sitter vi i soffan och Oliver nosar för fullt på våran vardagsrumsmatta (ryamatta) som jag tagit fram igen, finns säker massa bös där i:P

Sov så gott så hörs vi!

Puss&kram anna




                                                                     Då va man igång:)   
                                   



Oliver va självklart med:)



mmm...



ska gärna vara så nära det bara går även när matte diskar:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: