oliverochgänget

LEDIG!

Kategori: Allmänt

Efter en härlig dag kom en hemsk dag!

Igår jobba jag 07.30-15.30....hemskt va det! gick upp klockan 6 men jag vakna f*n aldrig, jobbet va jättesegt! sen hem för valpkurs som gick bra men hade en fruktansvärd huvudvärk som höll i sig hela kvällen:(
men men Oliver var riktigt duktig och efter kursen gick vi in mot backaplan (Oliver bajsa mitt på vägen:P) för att åka buss hem. Det var första gången för Oliver och han va såååå duktig:)

Idag är jag iaf LEDIG, passa perfekt idag efter en sån dag igår! Vakna vid 9 sen har jag fixat lite här hemma för syrran, Hugo och mormor är på väg hit. Så idag blir det en heldag med dom, blir nog en sväng till IKEA bl a.
Nu ska jag göra mig i ordning, hmmm vad ska man ha på sig, e ju riktigt härligt väder idag:D:D:D

Ha en toppendag!

Puss&kram anna

                                           Oliver är riktigt mysig idag, ska ligga så nära det går:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: