oliverochgänget

Lektion nr 2

Kategori: Allmänt

Tjofräs!

Japp jag lever, körläraren också och bilen är hel...härligt va?:D

Dessutom ska jag strax iväg för ytterligare en lektion...ja han tyckte att jag behövde några lektioner, jag själv tyckte jag var redo för uppkörning direkt. Eller ne inte riktigt då, det gick hyffsat igår, lyckades såklart slänga ur mig 2 "blondin" kommentarer (ta inte illa upp emelie, vi vet ju att du måste va brunett egentligen;)) men har ju beställt tid hos frisören för att bli lite mer åt det blonda hållet så det är väl sånt som kommer med:P

Imorgon bär det av hem till mariestad<3 får lifta med bror också så det blir bra:) hade tänkt åka tåg med lillen men åker gärna bil för då sparar jag lite money:) så faster Carina har du inget för dig får du komma förbi för du har ju inte träffat min lilla sötnos:D (vet att du kanske läser detta;P)

Ne nu ska jag samla mig och skrämma iväg alla bilar från vägarna så ska jag ge mig iväg.

Ha det fint!
Puss&kram anna

Kommentarer

  • Faster Carina säger:

    Klart jag kommer!!!

    Kramar

    2010-05-27 | 17:45:27
  • Anna säger:

    great!!:D

    2010-05-27 | 20:08:59

Kommentera inlägget här: