oliverochgänget

M-stad!

Kategori: Allmänt

Jahapp då kanske man borde komma igång med det här nu då:P

För det första...GRATTIS syrran och ando på födelsedagen!!

Igår efter jobbet blev det att sätta sig direkt på tåget mot Mariestad<3 en glad överraskning var att jag träffa en gammal vän på perongen så det blev en trevlig resa hem,...MEN såklart ska tågen alltid krångla se blev ju stående i Herrljunga i minst 40min. Väldigt härligt att man kunde prata av sig sin ilska med nån annan som kände precis likadant då:P
Tillslut kom vi i alla fall fram och kvällen bestod av tvmys.

Idag (lördag) var det äntligen dags att träffa girlsen igen:) hade bestämt träff i skövde vid 12. Fick lite försenade födelsedagpresenter, två av dom kommer Oliver att älska:P sen tog vi en shoppingtur, mycket bra fynd gjorde jag;) blev en go lunch och en blowlingmatch med:)
Jättehärlig dag med mina favorittjejer och nu har vi även bestämt ett nytt datum ganska snart som kommer bli i gbg denna gången.

Imorgon ska jag åka och träffa farmor en sväng sen får jag se vad som händer mer, åker inte hem förrän på måndag eftermiddag så inget stressande imorn inte:)

Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: