oliverochgänget

Tillbax:)

Kategori: Allmänt

Hej igen!
ja jag vet, har varit usel på att uppdatera i helgen men jag har faktiskt haft annat för mig och inte speciellt mycket lust heller:P

Åkte med bror hem till Mariestad i fredags, blev en liten promenix när vi kom fram och sen bara mys jag, pappa och oliver.
Lördagen börja rätt lugnt. Sen kom Amanda förbi en sväng:) alltid lika härligt att träffa henne:) blev tjöt och promenad.
På kvällen kom farmor och mormor förbi och mamma hade gjort god mat:) kolla även lite på eurovison fast jag inte hade tänkt det men låten som vann va väl ok, fast frankrike va såå sjukt bra:D kanske ingen schlagerlåt (fast det e typ inga längre) men den kommer gå het på min ipod iallafall:D mamma och jag hejja annars på danmark.
På söndag fira jag såklart min underbara mamma, fick en liten present och ett kort. Sen va det dags att åka hem igen på eftermiddagen:(

Nu är nästa helg bestämd, martin och jag hade lyckats dubbelboka oss på lördag. Sen visa det sig att martin t o m lyckats trippelboka sig:S men nu e det bestämt, blir ingen danmarksresa (får bli en annan helg) utan det blir stcc för han på dagen och sen Green Day på kvällen, blir nog kanon tror jag:) gött gäng som vi ska gå så det blir nog bra:D


Nu ska jag nana (och ta hand om min vovve som gör massa hyss idag)...hahaha ja nu briljera han med en kullebytta:D...

Just det! jag hämta mina glasögon idag:D, ett par vanliga och ett par solisar med styrka, shit vad jag älskar solisarna:D att man ska se så bra???:D MED SOLISAR??:D dom kommer jag leva i.


Natti Natti!
Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: