oliverochgänget

Tripp till Habo!

Kategori: Allmänt

Go kväll!

Kvällen igår va jättetrevlig, missa dock att ta kort men men:) god mat, den goaste grillningen i år tror jag:) senare tog vi en promenad med lillen å jösses vilken energikick han fick. Freddan och Maria fick ett riktigt träningspass:)

Idag efter lunch åkte vi till Habo för att hälsa på min faster Monica, hennes man Ingvar och ALLA hundar.
Hon har schnauzerkennel och har 6 hundar (tror jag) alla inte schnauzer faktiskt:) men just nu har dom även 6 veckor gamla valpar<3 såååå söta! hade gärna tagit med en hem:P men får räcka med en hund just nu haha...(tyckte Martin;P)

Oliver blev helt förskräckt när vi kom fram, massa hundar som stod och skällde, dom undra såklart vem han va men stackarn blev jätterädd:P men efter att ha myst lite med valparna och börjat busa med en 4 månader gammal schanuzerhane så släppte det:) dom sprang runt och busa ett bra tag, kan va därför han ligger helt utslagen i soffan nu:P

Imorgon är det jobb igen, inte alls sugen men chefen sa att jag nog kunde sluta tidigare så det hoppas jag på. Funderar även på att ta ledigt på onsdag då mormor kommer ner. Får se hur det blir med det..


                                                                            Så fina!






Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: