oliverochgänget

Två lediga dagar:)

Kategori: Allmänt

Då va det lördag, härligt, för det känns som söndag:P

Har haft två härliga, lediga dagar:)
I torsdags åkte hela familjen till Åby travbana för pappa skulle prova att köra:) videokameran var fixad så allt e dokumenterat haha. Först alla kläder, hjälm och glasögon på sen va det dags att köra på banan. (Hugo tror att alla kuskar i travtidningen och speciellt dom med hjälm nu är "morfar" hahaha)
Efter det roliga stanna vi kvar hela kvällen för det va ju v75 senare, killarna gick back medan vi tjejer gick plus;)

Igår åkte jag och martin in till stan rätt tidigt, skulle in till specsavers för att välja ut nya glasögon och ett par solisar. Var även och bytte min väska, tycker det e lite dåligt att den börja gå sönder efter 1 månad, men det va inga problem, fick en ny direkt...sånt tycker jag om, inget tjöt:)
Efter det åkte vi in till Haga där vi luncha med mor, far, Jenny och Hugo. Såg ett hundcafe där också, får vi testa nångång:)

På eftermiddagen börja jag känna mig lite dålig, hade litelite feber så la mig en timme sen va det bättre, så pass att vi drog till Floda och grilla iaf:) mmm..

Ligger i sängen och skriver och nu kom lilla tötisen och ville ju också upp såklart så nu ligger han här bredvid<3 vår säng e så hög så han kan inte komma upp själv...än:P

Jopp, idag kommer mor och far förbi en stund för att titta på vårt sjukt snygga kök..ojj kanske borde lägga upp lite bilder nu vet att vissa e nyfikna:) gör det senare då:) nu måste jag städa;)



Puss&kram anna



Dessa blev det



                                       



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: