oliverochgänget

Full rulle:)

Kategori: Allmänt

Halloj!

Igår va det min härliga lediga dag, tyvärr hade jag huvudvärk typ hela dagen:/ men men, syrran, Hugo och mormor kom förbi. Blev en fika och sedan IKEA. Inget shoppat för min del, shoppat tillräckligt denna månad så får vänta till löning.
Lite senare skjutsa dom hem mig igen så tog jag ut min älskade puppy på en promenad, jösses vad varmt det va! men nu har jag äntligen invigt mina nya sandalen jag köpte när det va snö ute;P och nu ni.....gissa vart vi gick??...jo äntligen har anna skrivit in sig på körskolan:P så på onsdag eftermiddag vill jag att alla håller sig inne!!:D

Kvällen igår blev jättehärlig! Månsson, Jannike och Håkan kom förbi så grilla vi här i kärra...mums! efter det drog vi alla ut till Frölunda för det va onsdagsträff (bilträff:P). Jag, Oliver och Jannike åkte väl mest med för att äta glass:P


Jobbet gick bra idag, hade en riktigt skön utflyckt med barnen idag:P och från det att jag kom hem har jag hållit igång! blev så sugen på att fixa lite hemma så jag tog tag i det gamla fönstret som vi haft jättelänge som ska bli en ram och börja slipa, sen stack vi iväg och köpte färg så nu e det målat:D nu ska jag bara beställa kort som ska sitta i och även till andra ramar som ska upp:) roligare att ha saker att göra än att sätta sig i soffan när man kommer hem:)


Imorn efter jobber blir det grillfest i Mölndal...och Oliver kommer få en härlig dag med "farfar" på landet:)

Ha det bra!

Puss&kram anna

Kommentarer

  • MLI <3 säger:

    Åh va duktig är! Puss Puss!

    2010-05-21 | 22:28:04
    Bloggadress: http://emeliieberglund.blogg.se/
  • Anonym säger:

    åh.. vill oxå ha dem snygga sandalerna. kollat på dem flera gånger. Är kul o läsa din blogg så man kan va lite uppdaterad i ditt liv när det tyvärr blir så att vi sällan ses.. kramis!

    2010-05-24 | 06:41:59

Kommentera inlägget här: