oliverochgänget

Solig Onsdag:)

Kategori: Allmänt

Hej igen!

Ja då har vi äntligen sett Avatar som det har varit så mycket prat om. När den först kom tyckte jag den verka rätt fjantig men sen när alla sa att den va så bra så tänkte jag att okej jag kan väl ge den en chans. Så i måndags gick jag och min älskling på bio för att se den i 3D. HERREJÖSSES! vad bra den vaaa! sjukt bra faktiskt. Alltså det va en så sjukt FIN film..jag vill också bo i "Pandora":)
Absolut värd och se!!! (men passa på innan den slutar gå på bio för 3D gör den så mycket fräckare)


Igår då va det valpkurs igen. Gick ganska bra faktiskt, men jösses vad mycket det är att tänka på, så mycket att lära honom. Får nog välja ut några saker vi jobbar med ett tag för det funkar inte att fösöka lära honom allt just nu.
Efter kursen åkte vi till svärföräldrarna och käka. Gött för vi hade själva glömt att ta upp nån mat så vi tacka gärna JA när dom fråga.

Sen hann vi precis hem till desperate housewifes, riktigt spännande just nu men jag tänker faktiskt inte fuska och gå in på nätet och kolla nästa avsnitt utan jag tänker faktiskt vänta till nästa tisdag:) Annars tappar ju min tisdag sin mening liksom:P


Jahapp om en timme e det bara till att sätta sig på den där jäkla bussen och åka till jobbet, hade gärna varit hemma idag för jag e sjukt nervös:P ...ja hallå jag har ju min första körlektion idag efter jobbet!:/  jaja när klockan är 18.00 idag kommer jag vara lycklig;P bara hålla ut tills dess.


Ha en härlig, SOLIG dag allihop!
Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: