oliverochgänget

OLIVER<3

Kategori: Allmänt

Har jag sagt vilken underbar hund jag har???

Har precis varit ute på en promenad och träffa en annan hundägare som sa "åh vilken söt, ni kommer verkligen få en fin hund när han e stor!" inte för att skryta på nått sätt men ända sen vi skaffa vårat lilla hjärta så nästan någon varje gång vi varit ute kommit fram och sagt hur fin och söt han e och det ÄR han verkligen:)
Han e så otroligt FIN!
Visst alla valpar e söta men det e verkligen nått speciellt med den här lilla varelsen asså:D Jag tror faktiskt inte alla säger att han e söt bara för att...:)

Jag har alltid varit svag för mörka ögon...nu har jag fått dom;) titta bara in i hans:D man smälter ju som smör i solsken:D


(förresten gick körlektionen rätt okej, eller han sa i slutet att han tycker det går bra iaf:D)

Puss&kram anna




så liten:)




Plutten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: