oliverochgänget

:(

Kategori: Allmänt

tjoo!

Trött, deppig, stressad, förvirrad, nervös....a så känner jag mig just nu.

Är så jäkla mycket i mitt huvud just nu! mycket som händer och många frågetecken...

Har sagt ja till att börja städa på jobbet igen så jag kommer upp i 80% ist för 50%. Hade lovat mig själv att aldrig gå tillbaka till det men behöver pengarna:/ och det kändes bra i början men nu när vi snackat om mina tider känns det skit och jag e bara förvirrad och stressad över allt. Alla drar i en känns det som så jag kommer antagligen gå av på mitten. Men det återstår att se.

Massa skit däremellan också.

Snart åker vi visst till London med. Längtar men e såå sjukt nervös för resan dit så jag kan inte glädjas åt det:/


Blev ett sånt här tråkinlägg idag men man kan inte vara på topp varje dag faktiskt....




Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: