oliverochgänget

Ny vecka!

Kategori: Allmänt

HALLU! ny vecka då!

Men börjar med helgen:)

I fredags kom Jannike hit vid 17, pöjkarna skulle åka och köpa en cross till Martin. Är inte superdupermeganöjd med köpet men men inte mina pengar;P Hur som helst, Jannike och jag fixa ihop en sjukt god middag till oss och sedan satt vi i soffan och tjöta och drack gott vin heeeela kvällen. Tv:n va inte på en enda gång...I like:) den behöver faktiskt inte va på jämt!!

I lördags hände inte supermycket. Åkte in till centralen typ vid 14 för Martin skulle köra gokart med brorsan och ett stort gäng:)
Sen blev det bara slapp den kvällen.

Och igår (söndag) va det pysselmässa som stod på schemat:):):) hitta ett par stämplar och en grej som ska bli som snö. Fått mycket ny inspiration också så ska väl orka göra ett par julkort iaf:D



Idag då så blev jag bjuden på ljusparty hos Jannike. Aldrig varit på nått sånt och ska ju spara pengarna till LONDON!!! men tänkte att jag kan ju åka dit och titta:) köpte 12pack stearinljus med doft (kommer ej ihåg vad doften hette) men det tycke jag faktiskt jag kunde köpa:)

Tro det eller ej men jag har inte shoppat nått till mig själv sen vi boka resan, bara nödvändiga saker som mat och saker till Oliver så denna helgen kunde jag unna mig lite lite iaf.

Nu e det bara 1 månad kvar till LONDON:) längtar men e sjukt rädd för flygresan:S ska ju mellanlanda i PARIS av alla ställen så det går inte så fort som étt direktflyg men jag längtar tills vi e framme och Emelie och Johan kommer. shoppa shoppa shoppa!!!:) funderar på om man får ta med sig en av deras stora vackra julgranar på planet hem??, alltid velat ha en sån;)

Nu ska jag pussa på min Oliver som kom och titta på mig med sina underbara BRUNA ögon:D<3

ha det bra!
Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: