oliverochgänget

Helg tack!!

Kategori: Allmänt

hejsvejs!

Snälla ge mig HELG!
Jag är helt slut i både kropp och huvud men får väl försöka stå ut i 2 dagar till då.
Helgen ser bra ut iaf. Åker upp till mitt älskade Mariestad på fredag så blir det tacomys med mor och far. Lördagen kommer att bestå av islandhästridning med mina älskade flickor:D och på söndag blir det troligtvis lussebullebak med mamma:D MUMS!


Igår va det dags för Agility igen. Hoppa över hinder va lika poppis denna gången haha, han körde med sina glädjeskall:D dock va både tunneln och "däcket" läskigt tyckte Oliver. Tunneln har han fixat förrut så lite av rädslan kan berott på trötthet. Han har sovit som en stock heeeela natten och Martin fick t o m bära honom ut ur sovrummet idag<3 har nog varit mycket med både spårning, veterinärbesök, "en ny konstig sak som man måste ha på sig hela tiden" och agilityträning på 3 dagar i rad:)



Har inte varit helt lugnt idag heller:P Idag kom nämligen syrran och vår underbara Hugo på besök, blev ett litet race här kan jag säga:) men han e så go och rolig nu, börjat prata riktigt mycket nu med:D



Imorgon kommer Jannike och Månsson hit för middag. Tanken e att vi ska göra Leilas New Mexico burger med bacon och mangosalsa:) hoppas det blir mumsigt.

Min gosvovve (som helt plötsligt blivit rätt kelig av sig) har lagt överkroppen i mitt knä medans bakbenen står på golvet och börjar somna nu så ska ta upp han och mysa nu<3

 

Puss&kram anna

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: