oliverochgänget

Lördag!

Kategori: Allmänt

Tjo!


Äntligen va det helg igen!! denna veckan har varit sjukt lång och jobbig, dels pga att jag aldrig kan bli helt frisk. Hostig och en jobbig förkylning som aldrig vill bryta ut helt, dock verkar det som den börjar göra det nu:/

Blivit mycket jobb i veckan för många har varit sjuka, klagar inte på det, bara varit väldigt trött och helgen var efterlängtad.

 
Får börja med en kort uppdatering från förra helgen. Va hemma i M-stad<3 fick träffa mina underbara bruuudar på lördagen och vi hade en underbar dag på hästryggen och sen hemma hos Emma:)
På söndagen börja jag och mamma dagen med att baka lussekatter, mums, såå gott!

Måndagen va också mysig, va ledig så jag tjuvstarta med julpyntandet:P mormor har sytt en så fin gardinkappa till mig så jag ville ha upp den på en gång, åsså blev det typ hela lägenheten:P



Sen i veckan mycket jobb som sagt! Och igår blev det bara en myskväll hemma.
Imorses ringde svärmor och fråga om jag ville hänga med och göra en julkrans. Så det hoppa jag på:) blev bjuden på laxsoppa, kladdkaka och glögg:)


Nepp nu måste jag sluta för nu kom bror. Ska käka lite fondue (stavning?) och dricka lite gott!

Ha en bra kväll!
Puss&kram anna

(Bilder kommer)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: