oliverochgänget

Måndag och ledig!

Kategori: Allmänt

va det ny vecka igen fast måndagar e rätt okej nu för tiden. Kan bero på att jag e ledig:P


Helgen har varit okej. Åkte till Landet i lördags för att fixa det sista med hanssons båt och EDA (husvagnen). Eller a jag gjorde inte så mycket, lekte mest med Hugo och Oliver:P





Kom hem vid fem eller nått och Oliver va helt slut efter att ha sprungit runt hela dagen. Men ingen tid att vila här inte för vid halv sju eller nått kom Jannike, Månsson och Natta. Blev en skön kväll här hemma med skratt och mycke öl för grabbarna som skulle ha en ölprovarkväll??? Månsson däcka i soffan vid halv ett och Martin kort därefter:P


Sen igår vid halv ett hade jag och Oliver bokat en date med Anja, Rosso och vänner till dom vid slätta. Tog en promenad med våra vovvar och la varsitt spår till dom. Fika medans dom la till sig lite och sen va det dags:) Detta va andra gången för Oliver och han va såå duktig! men när vi kom fram till klöven blev han lite misstänksam och våga inte riktigt ta den men när jag skulle gå iväg med den skynda han sig och ta den och gick stolt först och visa sina hundkompisar vad han hade hittat haha så go e han:D

På kvällen sen hade jag och Martin en skön slapparkväll med pizza och ensam mamma söker på tv:n:)

Ha det fint!

Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: