oliverochgänget

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Hej på er igen!


Sitter just nu i soffan själv och myser vid tv:n och med tända ljus i hela rummet...mys:)

Jahapp vad har hänt på sista tiden då??
Förra helgen hände inte så värst mycket. Var hos bror min och käka mat med syrran o co. mycket trevligt.

Vad har hänt i veckan då?
Övningskörde i måndags, gick faktiskt rätt bra, känns som jag kommer frammåt nu iaf. (a asså närmare uppkörningen, frammåt kommer jag faktistkt med bilen:P)
Annars har det varit jobb, cheferna åkte till shanghai idag så nu blir det lite mer jobb i en vecka. Det gillar vi! mer pengar till London;) just det, fixa nytt pass i veckan med, fy fan vad jag ser ut på det men va tusan..skit samma:P


Igår när jag kom hem från jobbet hade min pojke hittat på nått riktigt riktigt romantiskt. Det låg en ros på pallen direkt innanför dörren med en söt lapp på sen kommer jag in i köket och där ligger en till med ytterligare en söt lapp på sen kommer jag in i sovrummet där det stod 10 rosor på sänggaveln. Efter det hittade jag ytterligare 7 rosor på olika ställen i lägenheten med söta lappar på alla. Riktigt fint gjort och jag blev såå glad<3

Två sånna här fina buketter har jag nu:)






Idag har vi varit en sväng i Floda hos syrran, Ando och Hugo. Blev att leka affär med Hugo den lilla sötnosen och sen lyxa vi till det med pizza:P


Jannike ringde nyss också. Eftersom våra killar ska iväg imorn eftermiddag så bestämde vi att hon kommer hit så ska vi göra lite käk, dricka vin och ha en mysig tjejkväll:):) så nu vill jag ha fredag!!!



Ha en bra kväll!
Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: