oliverochgänget

Helg snart?

Kategori: Allmänt

Äntligen torsdag imorgon, det betyder snart fredag!!! vill ha helg!

I söndags åkte jag ner till götet på morgonen med mamma, pappa och mormor och farmor. Mamma och pappa åkte ner över dagen med dom:) Blev först ett stopp i Floda sen vidare en snabbis till mig och sen åkte dom vidare till bror min.

På eftermiddagen åkte jag och Martin till Särö för att äta middag med syrran o gänget, svärföräldrarna och martins mormor och morfar. God mat och fint väder:)

I söndags blev jag även väldigt glad men berättar senare:D

Hur som helst trodde jag veckan skulle bli kanon men icke. I måndags öppna jag på jobbet, blev förståss försenad men hann iaf innan barnen sen blev det kaos vilket jag klara men blev helt slut sen, fick huvudvärk och den har inte gett sig än:/ så nu behöver jag helg och bara ta det lugnt.


Försöker lära Oliver att inte vara i soffan också, han fattar inte än men usch vad jag känner mig elak när jag sitter här i soffan och myser nu och han sitter och tittar på mig som ett frågetecken när jag lyft ner honom<3



ha de!
Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: