oliverochgänget

Mycket mat:P

Kategori: Allmänt

Go kväll!

Ganska precis hemkommen från svärföräldrarna där vi tiggde till oss mat idag;) åkte faktiskt också dit för att hämta grejjerna dom köpte åt Oliver i Ullared igår, äntligen ett nytt regntäcke som PASSAR och inte bara täcker HALVA hunden:P


Har varit en väldigt bra vecka!
Börja bra i måndags med dans på kvällen, den nya koreografin satte sig fort och bra:D viktigt eftersom jag missar nästa gång, men nu slutpratat om dans för ni förstår er nog inte på "allvaret" ändå;) hihi. .....negativ jag va där då???:P

I tisdag blev vi hembjudna till underbara Jannike och Månsson<3 dom bjöd oss på soppa som var såååå mumsig och supergott bröd! vi satte i oss hela limpan:P Pöjkarna tog sig ett par öl till maten så vi tjejer passa på att dela på en flarra vin:D trevligt på en tisdag så där:D 

Fick även ge Jannike sin lite sena present och hon blev såå glad:D


I onsdags orka vi inte laga mat;) så blev att övningsköra till Floda för att käka pizza med syrran och Hugo. Det e nämligen såhär att götet har ingen pizzeria som e så sjukt bra asså. Och eftersom Valentino i M-stad ligger 2 timmar härifrån fick det bli Floda som kommer tätt efter Valentino;)
Körningen hem gick kanon och fattar ni! JAG BYTTE FIL FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!:D snart e kortet här;)


Japp kanske faktiskt för idag skrev jag in mig på en ny körskola, har första lektionen på måndag, hoppas jag e nöjd efteråt...och körläraren med:P


IMORGON E DET FREDAG!!! blir troligtvis after work:D

Puss&kram anna

Kommentarer

  • emelie säger:

    Åh jag är så stolt anna! duktiga du <3

    2010-09-24 | 06:48:08

Kommentera inlägget här: