oliverochgänget

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Tjooo!

Då va det tisdag...och jag är hemma, känner mig inte hundra:/

Börjar med helgen. Den va bra, kolla fotboll hos bror i fredags och tog ett glas smultronvin.. mums:)   
I lördags vakna vi 7.20!!!!! skulle till landet och hjälpa till att måla men jag ville till IKEA loppisen först som SÖG! hur som helst kom vi iväg till landet sen, syrran och jag leta kantareller typ heela dagen, har man hittat en kan man inte sluta:P fick ihop en påse:) men dom fick hon för svamp e inte min grej:P hehe.

Kom hem igen vid 18 och då va vi heeeelt slut. Veckan som va tog ALL energi ur mig så det blev bara mys i soffan som sluta med att martin och jag gick å la oss vid 21.30....PÅ EN LÖRDAG hhahahaha!

I söndags va vi barnvakt åt Hugo, gick superbra!

Och igår va min lediga dag och då hade jag lovat syrran att ta Hugo i några timmar. Så oliver och jag tog pendeln till Floda och hämta han på dagis:) Hade nog aldrig gått utan Oliver haha.
Timmarna gick fort och bra, småkillarna lekte för fullt:P


Idag är jag dock hemma från jobbet, känner mig inte helt ok.

Så sjukt sur på en kärring också. Hade hittat en byrå på blocket jag ville ha så hade bestämt med henne som säljer att jag skulle hämta den idag men nu skicka hon ett mail att en annan tjej ska ha alla grejjer hon säljer. När man skriver att det även säljs separat tycker jag det e helt fel att göra så!!!! sjukt irriterande!

jaja ska försöka aktivera min hund lite mer nu, la ut godis åt han för typ 5 min sen men han e helt otrolig så han har redan hittat alla:P<3


Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: