oliverochgänget

Några rader.

Kategori: Allmänt

Tjofrääs!

Sitter i soffan och tänkte jag kunde få ner några rader. Oliver min lilla knäppis ligger vid fötterna och morrar i sömnen haha, undrar vad han drömmer om idag:P<3



Veckan som var bara sprang iväg! kommer knappt ihåg va jag gjorde??
I Fredags minns jag iaf att jag va på Cabare Lorensberg med jobbet:) sjuuuukt bra va det!! och hade en snäll pojkvän som hämta upp mig i stan sen:)

I lördags skulle vi åkt till Borghamn för att fira Jannike som blivit 20:) men Martin har varit sjuk hela veckan och kände sig inte hundra så fick hoppa över det:(

Igår fick jag med han ut lite iaf, åkte bl a till högsbo och kika lite, behöver inspiration till vardagrummet som jag hoppas vi kommer igång att tapetsera snart:) titta även på lite bilar, hitta en fin cab jag tycker jag var VÄLDIGT fin i;P
Sen for vi hemmåt igen och gick och rösta eller rättare sagt Martin. På mitt röstkort står det att jag ska rösta i M-stad vilket inte gick MEN fick sedan reda på att det gick i Nordstan så kl 19.00 åkte vi dit:P va inte bara jag som va sen, stötte nämligen på bl a Claes Malmberg och Tommy Körberg också haha:D



Idag har det också hänt lite, varit hos frissan och fräschat upp mig:P blev mörka och ljusa slingor och bara lite klippta toppar:) skulle även varit hos Maria nu för att fräscha upp Oliver också men regnet öser ner och jag har inte nått regntäcke som passar den lille så vi försöker imorn igen:)



Jo just det har gjort en sak till som vissa redan vet men tänker inte säga nått riktigt än kanske imorgon om det är fixat;)


Nu får det räcka för idag eller denna veckan eller månaden, vi får se hur duktig jag e;)


Ha det fint!
Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: