oliverochgänget

Förra veckan

Kategori: Allmänt

Har fixat och donat här hemma för ikväll kommer mamma och pappa hem igen men nu är jag klar så nu gottar jag mig ute på altanen. Det tycker jag att jag e värd efter 7 veckors jobb och där 2,5 vecka återstår...;P

                                                       
Eftersom jag ligger lite efter med detta så får det bli lite gammal update. Förra onsdagen kom mina flickor hit. Blev en kanonkväll, härligt väder också så vi satt ute till klockan blev tio. Jag bjöd dem på mat som Alex blev jätteförvånad över (vilket jag inte alls kan förstå;P). Jag briljerade med fläskytterfile som jag fyllde med gräslöksost, salami och soltorkade tomater och pommesliknande grejer, sallad och såklart bea till detta. Är riktigt nöjd själv. Till efterrätt blev det inget märkvärdigt utan go glass. Testa en ny sort från SIA med citron och lakrits och av mig får den godkänt. Bilderna från kvällen kommer jag som sagt inte åt så det kommer senare.


På helgen sen blev inte mycket gjort för när jag vakna på torsdagen hade jag ont i halsen och den vill inte ge med sig så jag låg mest i sängen den helgen. Är för den delen fortfarande inte helt frisk utan nu har den onda halsen och febern gått över till hosta (som håller mig vaken på nätterna!) och "miniförkylning". Men jag har planerat att vara frisk till helgen så så måste det bli.


                                                                       Puss&kram anna

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: