oliverochgänget

Halkan

Kategori: Allmänt

God kväll! Japp jag lever, gött va:D!

Nu återstår bara två moment tills jag har mitt körkort, proven är bokade men jag tänker inte skriva när. Har heller inte fått mitt schema än så kanske får bli så att jag måste ändra tid.

Halkan gick hur som helst jättebra, åkte med en jättebra tjej så vi peppade varandra bra. Båda märkte nämligen att våra ben skakade som tusan första vändan på banan haha:P men sen gick nervositeten över. Gjorde en riktigt misslyckad sladd så jag bröt en pinne:P men man ska ju lära sig eller hur?

Är helt slut i huvudet efter denna dagen så nu slappar jag vid tv:n och Ernst, borde packa men äh det hinner jag sen...pappa och jag gotta till det idag med blev en kebab i bröd för min del..mums:)


Nu börja Ernst igen. Hörs imorn.
Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: