oliverochgänget

Körlektion???

Kategori: Allmänt

Onsdagkväll...
det betyder torsdag imorn (säkert många som inte visste det;P) och sen är det freeeedag!! wiieeee!
Jag är så trött på jobb nu och blir bara tröttare och tröttare på morgonen. Det vore ju mer logiskt att jag skulle bli piggare och piggare och van vid att gå upp halv 7 men icke! På tal om det, gud vad underbart det är att gå upp ur sängen 06.30 när man börjar 07.00:D det är annat än i gbg det!

Idag var jag som sagt sjukt trött efter jobbet och frös som en tok på grund av detta höstväder! (katastrooof! det är bara 10 augusti!! jesus christ!) Hur som helst åkte jag hem, bytte om till myskläder och bäddade ner mig i sängen, slog på tv:n och upptäckte att Grease precis börjat, kunde ju inte bli bättre:D....nepp det kunde det inte.. 5 min senare ringer min körlärare och undrar vart jag är....shiiiiiit shit shit.... men snäll som min körlärare e så fråga han om han skulle hämta upp mig hemma så fick jag kört iaf. Så jag fick min körlektion iaf, nu ska jag bara komma ihåg att INTE gå dit imorn:P

På Lördag ska jag hem till söta Emelie där det blir party, får åka med min älskade Emma som e så snäll (körkort va det jag behövde ja;P). Blir att slagga över hos emelie och sen troligtvis åka med Emma och Calle till gbg där jag tänkte spendera dagen och ta tåget hem på kvällen. Jag troooooor det blir såhär men man vet aldrig:P

Nu ska jag snart bädda ner mig igen och nu får jag nog ligga kvar för nu har jag nog inte missat nått mer idag.

Sov gott!
Puss&kram anna

Kommentarer

  • Emelie säger:

    JA längtar massor ! Har saknat er! PUSS

    2011-08-10 | 22:02:13

Kommentera inlägget här: