oliverochgänget

Nio veckor avklarade

Kategori: Allmänt

Sitter i soffan och tittar på matTina:)

Nu har jag jobbat i NIO veckor! Det betyder att jag bara har 2 dagar kvar, fast imorgon jobbar jag bara tre timmar.
Varför det då? jo för imorgon ska jag göra halkan!! gaaaahhhhhh!!! okej så så det kommer nog gå bra....:S jag ska försöka komma ihåg att skriva imorgon så ni vet att jag lever.

På fredag efter jobbet drar jag och pappa till gbg. Jösses ja jag måste ju packa!!!, som sagt jag har varit här i NIO veckor, kan ni tänka er hur mycker kläder och grejjer jag har att packa då????:P ojoj jaja det får jag ta imorgon.
Mamma är redan nere i götet och hjälper syster min med barnen. Får träffa mina små hjärtan en stund på fredag det ska bli roligt för nu va det ett tag sen. Hugo e ju så rolig nu när han pratar så<3
För ett par veckor sen när mamma och pappa va på semester ringde han hem hit så svara jag och så prata vi lite och så fråga han vad jag gjorde, jag svarade att jag faktiskt låg och vila i mormors säng! då svara han: aha,...snarkar du då??
hahaha han e ju så go! nu e det såhär att pappa (morfar) snarkar och det vet Hugo mycket väl:P så han tänkte väl att eftersom jag låg i mormor och morfars säng så borde ju jag också snarka;P haha min plutt<3

Ska försöka lägga mig i tid idag så jag håller mig något sådär på vägen imorn, men lite utanför ska man vara va??;P

Fattar ni också"!!! om EN vecka är jag i ITALIEN och har det gööööött!! längtar!!

Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: