oliverochgänget

Saknad<3

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vart jag ska börja. Tro det eller ej men jag har för mycket jag vill skriva om just nu. Skulle ha skrivit för längesen men när jag uptäckte att min kamerasladd var borta så tappa jag lusten för jag ville få med alla bilder så har det dragit ut på det men så tänkte jag nu att jag får väl börja med en sak i taget och försöka hitta min sladd.

Har inte skrivit på så länge men förra helgen va det ju Roxette som gällde på söndagen. Helnöjd med kvällen, trevligt folk och Roxette var bra! Martin och jag va hemma i lägenheten kl. 00.00 men ingen av oss somna på en gång för vi va så uppe i varv. Hur som helst ringde klockan 04.15 i alla fall och strunta i att vi va trötta som skam. Jag ska väl inte klaga för mycket för jag slapp ju köra. Men det blev inte mycket sömn för min del ändå i bilen... Vi va framme i Mariestad 07.40 så det va bara att gå in och byta om och sticka iväg till jobbet. Kan säga såhär att jag var trött resten av den veckan. Men klart värt det!



                                  


På Tisdagen åkte Martin hem igen och tog med sig Oliver. Usch vad jobbigt det blev då! Blev jättetomt utan den lille plutten och mamma och pappa va på semester så det kunde ju inte bli värre. Å jag saknar mitt lilla hjärta så mycket än<3 Det är klart du gör tänker ni väl nu och det klart man gör men det brukar ju bli lite bättre efter ett tag men inte denna gången. Nu vill jag bara ha han här och pussa på han! Hjälpte ju inte att jag va inne och titta på en väns blogg där hon skriver och lägger upp bilder på deras lilla valp heller. Den är så söt så:) Men det gör ju att jag saknar min lilla Oliver ännu mer!:P




Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: