oliverochgänget

SEMESTER!

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN SEMESTER!!! som jag har väntat:P

Nu är jag göteborgare igen, pappa och jag åkte ner efter jobbet igår och jag kan säga att det va tur att det bara var vi två för det hade inte fått plats. Hela bilen va full med mina grejer:P

Fick träffat mina små älsklingar Hugo och Alice en stund med och såklart resten av famlijen och även mor min. Sen slockna jag och Martin rätt tidigt. Men annat är det idag, fattar inte ens att jag satte mig för att blogga nu. Är nämligen inte helt klar med packningen...hehe som vanligt då.
Ingen resfeber denna gången, gött, nu längtar jag bara sjuuuukt mycket tills vi är framme! ska bli sååå kul!

Ända negativa är att jag kommer sakna min Oliver<3 men en vecka ska jag väl klara av. Har ju faktistk varit ifrån han i 3 v i sträck i sommar vilket är det längsta!

Nä nu ska jag ut och kissa min vovve och sen fixa det sista!

Ses om en vecka! ha det gött här hemma!
Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: