oliverochgänget

Toppenhelg och resa bokad!

Kategori: Allmänt

Hej hopp! varit lite dålig uppdatering här men jag har inte haft tid utan haft en supergo helg!

I lördags eftermiddag mötte jag upp Emma i skövde så käka vi lite innan vi (eller rättare sagt Emma) styrde bilen mot Emelie! Vi var framme strax efter kl. 18 och då blev vi bjudna på en underbart god ostbricka:) så där satt vi och hade det gott i solen på Emelies altan. Vid nio kom Mickan, Bea och Therese också och det blev ölspel och många goa skratt!
Kvällen blev verkligen toppen med både lite guitar hero och pictionary som jag och Emma vann;)

Klockan gick och kl. 04.30 skulle Calle hämta Emma och mig för att åka till gbg så vi kände att det va lika bra att aldrig gå och lägga oss. Vi kan sova i bilen tänkte vi men icke. Pigg som tusan va jag. Så först 6.30 somna jag hemma i lägenheten och sov hela 3 timmar. Sen kände jag att jag inte ville slösa bort dagen mer:P (det kändes igår på jobbet:P)
Men istället för att sova så åkte vi och träffa Putte och Camilla och planera resa istället:) Så på söndag flyger vi till Italien, Pisa närmare bestämt där en hyrbil väntar på oss så ska vi bila i Toscana och över till bl a Venedig. Ska bli hur härligt som helst! och nu undrar man varför man har suttit och tittat på charterresor hela sommaren?

Bilder från helgen får komma när jag fixat sladd till kameran.

Bara en dag kvar till halkan med...shiiiiiiiiit:S


Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: