oliverochgänget

TACK<3

Kategori: Allmänt

Först vill jag säga TACK Alexandra för att du tog dig tid att gå in på länken i mitt förra inlägg och för att du skänkte en slant<3 du e guld värd<3


Nu över till vardagen då. Nu har jag jobbat 5,5 veckor så nu återstår 4 veckor. Jobbet går bra och pengar måste jag ha men e lite deppig över att jag inte fått nån sommarkänsla än! och att jag inte kommer hinna göra allt jag vill och tycker man ska göra på sommaren...
jag har inte ens badat än!! hallå!!! helt sjukt ju.
Men just nu är det alldeles för mycket negativa saker som tar min energi:(


MEN jag har faktiskt fått reda på en riktigt rolig sak idag iallafall:)

Och på onsdag kommer mina underbara flickor hem till mig och det ska bli sååå kul!


Nu ska jag gotta mig i soffan.

Ha det fint!

Puss&kram anna

Kommentarer

  • Your Emelie säger:

    Jag har inte heller badat ännu, men vi kanske kan få de gjort på onsdag. Ska bli skoj att ses på onsdag, har saknat er massor !

    2011-07-22 | 21:43:02
  • anna säger:

    ja! ta med badkläder om det blir bra väder:D

    2011-07-22 | 22:28:43

Kommentera inlägget här: